- Goede dag vandaag -

zaterdag 2 februari 2013

Alweer een tijdje geleden dat ik jullie mijn haakwerkjes getoond heb. 
Maar ik heb zeker niet stil gezeten, alleen de fotomomenten kwamen er even niet zo van.

Dit is een recent haakwerk nog in wording.(draadjes, draadjes, draadjes)


Wat begon met een proeflapje met van oorsprong het dekentjespatroon van Haken en Meer ,( 1 van mijn fav.blogs)
werd uiteindelijk een fleurig lampenkapje. De nieuwsgierigheid was al vaker bij mij gewekt, om eens een lampenkapje te haken. Maar bij gebrek aan geduld, nam ik de tijd er gewoon nooit voor.

Maar met dit onwijs leuke en makkelijke patroon gebeurde het zomaar. Ik haakte gewoon een paar losse, gewoon voor de lol, en laat dat nou net de maat van het kapje zijn!
De afwerking laat nog even op zich wachten 
(bovenkant zit nu nog naar binnen geslagen met alle nog onafgewerkte draadjes).



Vind het zelf  best wel leuk geworden.
(Misschien toch wel een blijvertje, bij nader inzien)
Resterende foto's houden jullie nog van mij te goed!

FIJN WEEKEND

Liefs Monique








10 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk lampekapje! Leuk he, hoe sommige maaksels hun bestemming kunnen krijgen!
    Hij staat fantastisch mooi bij dat RVS. Lieve kleuren heb je gebruikt.
    Groet van Karien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg leuk! En inderdaad staat het goed bij het RVS, zelf ben ik snel bang dat zoiets oubollig wordt, maar dat is absoluut niet het geval met het RVS! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf!!!
    Ik heb ook nog een lamp staan welke gepimpt moet worden...:o)

    Fijn weekend! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er heel vrolijk uit zo en het is een mooie steek. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk en fleurig, ben benieuwd naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat staat vast heel fleurig! Ben benieuwd wat je nog meer maakt. Ik ga je volgen!
    Liefs Anniek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Games are not just for kids, and there are many
    that are not for kids at all. In summary he
    proposes guerilla action where possible and political action where
    it’s not, all in support of overthrowing current Arab governments which do not
    subscribe to fundamentalist Islam. There may be choices offered
    that prevent younger family members from viewing adult or even questionable content.


    Look at my site ... play coc on mac

    BeantwoordenVerwijderen