- Goede dag vandaag -

donderdag 27 september 2012

Ze blijven leuk







Hartjes

Ze blijven leuk om te haken. 
Ze haken zo lekker weg. 
Zittend op de bank, 
kijkend naar tv, 
luisterend oor voor manlief,
 bakkie koffie erbij, 
koekje erbij en hopsakeej .....
alweer 2 hartjes klaar!!!

Heeeerlijk  Toch?



























Patroontje komt van Petite Fee  het is altijd een genot om op haar kleurrijke blog rond te kijken.
Het picotrandje gaat als volgt: 1 vst, 2 losse, 1 vst, (in 1 steek),
* sla een steek over,  1 vst, 2 losse, 1 vst *
 Herhaal **. 
Naar gelang de grote van je haakwerk kun je meerdere lossen gebruiken.


Liefs
Monique

 

6 opmerkingen:

  1. Dat zijn nu de hartjes waar ik op zoek was, dank je voor de link naar het patroon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauwie! jammer dat ik dat zelf niet kan. Heb al vele pogingen gedaan maar het ligt mij gewoon niet, helaas. Naaien (uhum) ligt mij dan weer beter:) en met papier werken doe ik ook graag.

    Maar deze hartjes zijn ook zo mooi van kleur, toppie!

    Groetjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh I love your little heart pendants, they are soo beautiful!! Tempting pattern, thanks :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze echt heel mooi deze hartjes en ga zo een paar sleutelhangertjes maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo lief! Je hebt een hele leuke blog! Wat een ideeén!

    BeantwoordenVerwijderen