- Goede dag vandaag -

maandag 16 april 2012



Zelfs bij het koken van een overheerlijke pastasaus onstaan de leukste ideeen. 
Dus dat werd dan ook 'n lekker en klein "tussendoortje". 
Zo onzettend leuk, makkelijk en zo klaar!! 



 Haak zoveel lossen als het blikje hoog is. Daarna een rij vaste.
 Vervolgens draai je je haakwerk om, maak je een keer losse en haakje verder met vst 
LET OP ALLEEN IN DE ACHTERSTE LUSSEN!!!!
 Dit blijf je herhalen tot je jasje de juiste omvang heeft bereikt en haak je de uiteinden met hlvst aanelkaar.
 Tot Slot heb ik boven en onder nog vst gehaakt zodat het er netjes afgewerkt uitziet.
 





16 opmerkingen:

  1. Leuk en bijna te haken terwijl de pasta kookt (bij wijze van spreken dan) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,
    Wat een leuk idee, zo simpel en eenvoudig, je moet er wel even opkomen.
    Mooie foto's ook, ziet er zo mooi uit!
    Complimenten!
    Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, wat een leuk idee. Dat is inderdaad een hele goede maat voor een theelichtje. Ziet er heel leuk uit.
    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg.... en zo tof om als cadeautje te geven.. of je eigen living mee op te vrolijken... en het is leuke recyclage. Bedankt voor de toffe tip!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee. Ik wil heel graag leren haken. Als ik een keer tijd heb, dan ga ik zeker bovenstaande beschrijving gebruiken

    groetjes Margon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee! Mooie kleurtjes, mijn favouriet :)
    bedankt voor je tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. amai wat een leuk idee
    je kan heel mooi haken !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn erg leuk! En dat van een tomatenblikje!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, ik herken mezelf^_^
    Wij hebben laatst (Brabantse)knakworstjes gegeten omdat ik de glazen potjes zo mooi vond. Ik wil daar een hoesje omheen haken en er dan een theelichtje instoppen;-)
    Je pureepotjes zijn erg mooi geworden!

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, dit ga ik ook eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er echt superleuk uit!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend leuk!!
    Ook mooie kleuren!

    Groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellig lichtje is het geworden. Een leuk werkje voor even tussendoor.
    Bedankt!

    Groeten, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen