- Goede dag vandaag -

maandag 9 juli 2012

 

 Gezien, Gemaakt, Gelukt, super trots



Gezien bij Miss Bee en dankzij het super fijne en 
duidelijke patroon van Revving it Up
De BLOG van deze beide dames overigens moet je zien.
Heerlijk inspirerend en mooie creaties!!!!





Mijn trotse gevoel uitte zich in het niet kunnen loskomen van deze muts en heb er daarom
 ook nog eens een geinig labeltje in gemaakt, 
als kers op de slagroomsoes heb ik  bloemetjes aan beiden koordjes gehaakt





 Liefs Monique

4 opmerkingen:

  1. Kijk, dat is pas een vrolijke muts!!! Hij is erg leuk.

    Fijne dag! x Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jou trots is erg begrijpelijk! Hij is erg leuk!
    Tasjes die je eerder maakten zijn ook mooi.Ik denk dat ik me daar ook eens aan waag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hi...salam kenal,crochet yang cantik nan indah...
    ok..visit my blog y..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. of course like your web-site however you have to check the spelling
    on several of your posts. A number of them are rife with spelling issues and I to find it very troublesome to inform the reality nevertheless
    I will definitely come again again.

    my blog post ... real housewives

    BeantwoordenVerwijderen