- Goede dag vandaag -

maandag 12 maart 2012

Vaasjasje & Bloemdecoratie









Deze geweldige Bloemdecoratie komt van Attic24
Wat een onwijs gezellig patroon om te haken.
'n heerlijk kleurrijk voorjaarsgevoel ontwaakt.

Bijna tijd 
om de bloemetjes 
weer eens lekker buiten
 te zetten
!!!!!





Meestal ben ik niet zo van de wat grotere projecten, maar deze vaas vroeg gewoon om wat meer vrolijkheid.
Dus "alle bollen verzameluuuuuuuuuuuuu", dat maakt het genot ook groter om van de ene kleur zonder er bij na te denken over te gaan op een andere kleur, heerlijk vind ik dat om zo te spelen met kleur. Dat maakt ook het verschil met het haken van deze vaas, alles in een kleur was ik misschien al gestopt halverwege, haha!!!


  

Veel
Liefs
Monique

9 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Die bloemdecoratie is leuk he, ik heb het patroon ook opgeslagen. Heb jij de bloem verstevigd? Zoja waar heb je dat mee gedaan, ik heb dat namelijk nog nooit gedaan.
    De vaas is ook erg mooi, wat een klus joh!

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligheid met al die kleurtjes!
    Dat heb je leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaw, heel chique zeg!!!!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, ik heb de bloemdecoratie niet verstevigd, Marjolein!
    Maar ik weet dat het op verschillende manieren kan.
    Bijv. met suikerwater= 1 deel suiker+1 deel water.
    Met houtlijm verdund met water zodat je het met een kwast alleen op de achterzijde van je haakwerk kan aanbrengen.
    Staat ook een uitleg over bij het patroon van Attic24.

    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. i like your ideas and i like Holland. Greatings from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So beautiful ! Can I have the pattern for the vase please? Thank you ! From Toral in California !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi my loѵed one! I wish to saƴ that this article
    is awesome, nice wrtitten and includе almost all important infos.

    I woulԀ like to see more posts like this .

    Feel free to visit my weƄsite - hoѡ to detect how to test for
    mold in yоur ɑpartment ()

    BeantwoordenVerwijderen