- Goede dag vandaag -

maandag 18 juni 2012

Spiraal Onderzetters

met picotrandje




Super leuke onderzetters zijn het geworden, vinden jullie ook niet?
Ik vind het dan ook erg tof dat de ontwerpster van dit patroon het met ons wil delen!!
Ik heb een begin gemaakt in de zoals ik ze altijd noem BLONDstijl (kleuren).
Maar omdat op dit moment er een soort van schaarste aan 't onstaan is, in mijn kleurenpallet van haakbolletjes...........ben ik een beetje beperkt.
Dus snel OP NAAR DE HAAKBOLLETJES WINKEL, hahaha.


3 opmerkingen:

  1. Heel leuk geworden!
    Ren jij maar gauw naar de winkel, anders liggen je handen straks nog werkeloos in je schoot ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zien er prachtig uit zeg

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn erg mooi geworden! Mooie kleurtjes ook hoor...veel plezier in de haak-wol-winkel..hihi. Groetjes Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen