- Goede dag vandaag -

zondag 12 augustus 2012








Even niet haken?????
{zoals al eerder vermeld in mijn post over 't borduren}




Tja, het effect is dat deze dame het dan toch niet kan laten he!!!!
Dus toch stiekem weer mijn haaknaald gepakt en 
wat kleine projectjes aan het haken. 





Dit zakje vind ik echt super leuk geworden, en het
is in een mum van tijd klaar. Ik heb het als geurzakje
(met strooisel uit de wel bekende SCENTED SACHETS 
van BRIDGEWATER CANDLE COMPANY )
voor in mijn handtas gemaakt,
niet dat mijn tas onaangenaam rook ofzo. Maar ik houd nou eenmaal 
van lekkere geurtjes om me heen !









Op zoek naar een naaimachine, viel mijn oog op de haaknaalden in de winkel. 
Dus gelijk maar eens een keer een ergonomische naald aangeschaft 
van de dikte die ik het meeste gebruik 3,0 mm.
Ook daar was het ongeduld, om hem natuurlijk gelijk weer uit te proberen.
Moeiteloos vliegt mijn haaknaald nu door het garen heen.
 Dus het was genot op genot op............

Liefs Monique


8 opmerkingen:

  1. Even nieuwsgierig, haakt dat nou echt veel lekkerder zo'n ergonomische haaknaald? Ik twijfel of ik er nou ook 1 aan ga schaffen of niet...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voorheen had ik ook zo mijn twijfels, maar ik vind hem dus echt super fijn. Aanschaf is wat mij betreft de moeite waard!!!

      Verwijderen
  2. Ik gebruik zelf eigenlijk niets anders meer als die Clover haaknaalden..ik heb ze in diverse maten, ze zijn misschien wel iets duurder in de aanschaf, maar het haakt gewoon écht lekkerder..ik heb geen aandelen hoor:-))
    Dat geurzakje is schattig zeg! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel maddy.
      Clover idd "What else do you need", haha
      Misschien dat ik in de toekomst ook meerdere maten aanschaf.

      Verwijderen
  3. Leuk en mooie nieuwe tas trouwens...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ok,ik denk dat ik om ben ;-) volgende x neem ik er toch 1 mee om te gaan proberen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is such a great idea, thanks for sharing!
    www.blissfulsewing.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen