- Goede dag vandaag -

maandag 7 november 2011

Vouwwerkje


Zijn ze niet leuk? 
Deze kleurrijke lampenkapjes.
Ik kwam ze tegen, weet zo even niet meer van wie deze prachtige ontwerpen zijn. 
Maar omdat ik toch iets wilden poste, laat ik ze lekker op mijn Blog pronken!!

Tijd? Geen tijd?
Soms ben je aan de haak en lukken de dingen even niet zo als jij graag zou willen.
Een moment van haken en weer uithalen nog een keer haken en wederom uithalen was even aanwezig, STOP patroon aan de kant. Dus maar even naar de oude vertrouwde makkelijke patronen om zo toch lekker aan de haak te zijn. He he dat gaat teminste beter!!! Nu nog een fotomoment inlassen en dan kunnen jullie binnenkort weer gaan genieten van mijn nieuwe haakcreaties.

Liefs
Monique




1 opmerking:

  1. Ha.. dat herken ik: Ergens mee beginnen, uithalen, weer beginnen, uithalen.. een uitroep van: Kan ik toch eigenlijk wel haken? Een blik op mijn eerdere haakels.. ja toch wel..
    Noem het maar gewoon een haakdipje...

    BeantwoordenVerwijderen