- Goede dag vandaag -

woensdag 21 september 2011

Nieuw Jasje


En het is zoals jullie zien een jasje geworden. Het gehaakte dekseltje zat niet bij mijn oorspronkelijke idee, maar omdat het eigenlijk te ruim was geworden voor het potje, heb ik het maar om het dekseltje gedaan en het zit als gegoten.


Dat is juist weer het leuke van haken je komt soms voor verassingen te staan , het onverwachte en de uitdaging . 
Zo kom je toch iedere keer met een leuk eind resultaat. 
Want uiteindelijk vind ik ook dit potje weer super verassend leuk geworden. 



Ennnn............niet te vergeten natuurlijk , mijn labeltje maakt het weer helemaal kompleet. 
Dus kon ik het niet laten om gelijk een photoshoot te maken.





tot later


4 opmerkingen:

  1. Heel leuk gemaakt. Ik omhaak ook hak-potjes, een leuk werkje met prachtig resultaat.
    Je maakt trouwens allemaal van die leuke haaksels, heb een beetje op je blog rondgeneust vandaar.
    Ik kom vast weer eens terug bij je, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk blog heb je! Ik ga ook jou gauw toegoegen als favoriet om regelmatig een (haak)kijkje te nemen! Haken heeft qua handwerken ook mijn grootste interesse. Wat een leuke haakwerkjes maak je allemaal! Echt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van hier naar daar, langs heel veel blogs, zag ik ineens jouw gehaakte labeltje.
    Wat vind ik dat een grappig idee!
    Groetjes,
    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen