- Goede dag vandaag -

zondag 4 september 2011

Met 'n golvende beweging

Omslag Notitieboekje

Het begin is gemaakt met de omslag voor mijn kleine notitieboekje, ook trouwens van eigen handgemaakt met de techniek van het oude boekbinders principe. 




Het leek mij leuk om eens te kiezen voor een hele andere kleurstelling als gewoonlijk mijn voorkeur naar uit zou gaan. En ik moet zeggen ik vind het een super leuke kleurboost. Hij is natuurlijk nog niet klaar, maar ik heb er  nu al veel plezier mee. Het  is een onzettend leuk patroon om te haken zonder dat je eindeloos moet gaan zitten tellen. Dat was het weer even voor nu.





2 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook een heel verrassende maar zeker ook gezellige kleurstelling. Ziet er al super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gek, dat je altijd weer de neiging heb om dezelfde kleuren te gebruiken, ik betrap mijzelf daar ook steeds op! Maar deze kleurtjes doen het ook heel leuk, ik ben benieuwd naar het resultaat.Gr. Linda

    BeantwoordenVerwijderen